Documenten - Documenten
47 documenten
Sorteren op:
Abonneren op de laatste documenten
- Datum
- Relevantie
-
Waarom kan ik niet inloggen?
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom u niet kunt inloggen: Is uw internetverbinding stabiel? Heeft het NCPeH-NL onderhoud of ...
-
Waarom kan ik de patiëntsamenvatting (PS) niet opvragen?
-
Hoe vraag ik de patiëntsamenvatting op?
-
Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) laten ondertekenen voordat mijn patiëntsamenvatting opgevraagd mag worden?
Vanwege uw privacy en veiligheid geeft u als patiënt eerst toestemming voordat de patiëntsamenvatting (PS) opgevraagd kan worden.
-
Wat gebeurt er met de PIN (Patient Information Notice)?
-
Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) ondertekenen?
-
Sta ik in het NCPeH?
Het NCPeH is een netwerk via welke u een patiëntsamenvatting (PS) kunt opvragen in het land van herkomst. Hierdoor staat niemand ...
-
In welke talen is de PIN (Patient Information Notice) beschikbaar?
-
Mijn Gezondheid @ EU
Brochure over grensoverschrijdende gezondheidszorg.
-
Hoe verloopt het aansluitproces?