Documenten - Documenten

47 documenten

Vul zoekcriteria in
Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.
Periode
U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.
Sorteren op:
Abonneren op de laatste documenten
  1. Waarom kan ik niet inloggen?

    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom u niet kunt inloggen: Is uw internetverbinding stabiel? Heeft het NCPeH-NL onderhoud of ...

    Vraag en antwoord

  2. Waarom kan ik de patiëntsamenvatting (PS) niet opvragen?

    Vraag en antwoord

  3. Hoe vraag ik de patiëntsamenvatting op?

    Vraag en antwoord

  4. Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) laten ondertekenen voordat mijn patiëntsamenvatting opgevraagd mag worden?

    Vanwege uw privacy en veiligheid geeft u als patiënt eerst toestemming voordat de patiëntsamenvatting (PS) opgevraagd kan worden.

    Vraag en antwoord

  5. Wat gebeurt er met de PIN (Patient Information Notice)?

    Vraag en antwoord

  6. Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) ondertekenen?

    Vraag en antwoord

  7. Sta ik in het NCPeH?

    Het NCPeH is een netwerk via welke u een patiëntsamenvatting (PS) kunt opvragen in het land van herkomst. Hierdoor staat niemand ...

    Vraag en antwoord

  8. In welke talen is de PIN (Patient Information Notice) beschikbaar?

    Vraag en antwoord

  9. Mijn Gezondheid @ EU

    Brochure over grensoverschrijdende gezondheidszorg.

    Brochure | 21-10-2021

  10. Hoe verloopt het aansluitproces?

    Vraag en antwoord