Documenten - Documenten

44 documenten

Vul zoekcriteria in

Vul hier een trefwoord in waarop u wilt filteren.

Periode
Periode

U kunt hier een specifiek type document kiezen, zoals brochures of jaarverslagen.

Sorteren op:
Abonneren op de laatste documenten
  1. Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) laten ondertekenen voordat mijn patiëntsamenvatting opgevraagd mag worden?

    Vanwege uw privacy en veiligheid geeft u als patiënt eerst toestemming voordat de patiëntsamenvatting (PS) opgevraagd kan worden.

    Vraag en antwoord

  2. Wat gebeurt er met de PIN (Patient Information Notice)?

    Vraag en antwoord

  3. Waarom moet ik een PIN (Patient Information Notice) ondertekenen?

    Vraag en antwoord

  4. Sta ik in het NCPeH?

    Het NCPeH is een netwerk via welke u een patiëntsamenvatting (PS) kunt opvragen in het land van herkomst. Hierdoor staat niemand ...

    Vraag en antwoord

  5. In welke talen is de PIN (Patient Information Notice) beschikbaar?

    Vraag en antwoord

  6. Mijn Gezondheid @ EU

    Brochure over grensoverschrijdende gezondheidszorg.

    Brochure | 21-10-2021

  7. Hoe verloopt het aansluitproces?

    Vraag en antwoord

  8. Kan ik aansluiten op het NCPeH-NL?

    Alleen ziekenhuizen kunnen zich aansluiten op het NCPeH-NL (Nationaal Contactpunt voor e-Health Nederland).

    Vraag en antwoord

  9. In welke talen kan ik de patiëntsamenvatting downloaden?

    U kunt de patiëntsamenvatting downloaden in de Nederlandse taal en de taal van het land van herkomst.

    Vraag en antwoord

  10. Waar kan ik de PIN (Patient Information Notice) vinden?

    Vraag en antwoord